Varför vill killar över 20 ens ligga?

Alltså, jag utgår från att de flesta blir av med oskulden där mellan 14-18 år. 
Och vi tjejer har fan ett grymt sexliv. Många av oss. Vi har klitorisorgasm och g-punktsorgasm. Vi kan få små orgasmer och stora orgasmer. Vi kan få fontänorgasm etcetc. 
Vi har en hel industri som är ämnad för vår njutning. Kolal sexleksaker. Hur många är gjorda för kvinnors ökade njutning och hur många är för män? 
Visst, vi har ju det där att alla tjejer inte får orgasm och att sex inte alltid resulterar i orgasm, men killar? De får samma typ av orgasm alla gånger de har sex och de har inte så jättemånga sätt att utveckla sexet. De får typ flashlights att runka i eller fejkvaginor. 
Vissa kanske vågar testa sig på buttplugs, vem är jag att döma. Men alltså, om jag bara skulle få samma typ av orgasm 1 gång varje gång jag hade sex skulle jag ha tröttnat för massa år sen. 
How??





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0