Munkhättevägen

Vi har ju köpt en lägenhet. Helt fantastiskt!! Jag och Anton. Tillsammans. Ett stort steg i en relation. Som vi tar efter 1,5 år som pojkvän/flickvän. Vi har ju varit på g i 10 mån mer och känt varann i 5 år. Jag har aldrig varit så säker på någon förut heller så det känns bra. Jag är bara så himla taggad på att inreda allt!
Vi kommer behöva köpa ny soffa, soffbord och tvmöbel. 
Detta är det som jag funderar på atm


Bäddsoffa. Jättebra om man får besök. 


Ett soffbord med två fotpallar som man kan förvara under bordet. Jättebra när man har fest eller fika för ler personer så kan man dra framdem och fler männislor får någonstans att sitta


LED belyst tvmöbel med förvaring


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0