Godisförbud fail och straffet för det

Okej, så 7 dagar klarade jag godisförbudet men sen i lördags mådde jag så sjuuuukt dåligt. Jag var så nere att jag inte kom upp ur sängen knappt.
Vi åkte till Antons mamma och tvättade på morgonen och jag låg bara på soffan och kollade in i väggen. 
När vi var klara åkte vi hem och jag kröp ihop till en boll på sängen och låg där tills 15 och sov/kollade in i väggen. 
Sen behövde jag rycka upp mig och fixa mig för middag med Antons pappa. Höll på att somna. Ögonen brände verkligen av trötthet och snurrade typ bakåt i skallen. 
Vi åt på en grekisk restaurang i Vällingby så jag tog baklava till efterrätt för jag hade haft ett sjukt sötsug jävligt länge. Får alltid det när jag är deppig. 

Dagen efter mådde jag bättre men vi var förbi Antons mormor och morfar för att tacka för pengarna. De har sålt sin lägenhet och bor nu på något typ av äldreboende där de har egen lägenhet. Typ ett lägenhetshus för äldre med ett sjuksyster rum på varje våning, restaurang, bibliotek med mera i närheten. 
Anton fick då 25.000 vilket passar bra nu. 
De bjöd på kakor, bullar och tårta och jag känner mig så sjukt otacksam om jag ska säga nej eller drar fram något eget liksom. 

Båda dagarna har jag haft en massa problem med magen. Uppblåst och gasig. Spänd. Skitjobbigt. Så jag bakade russinbröd med fiberhusk, linfrön och fullkornsmjöl för att fiberbomba kroppen så jag kan skita lite haha. 
Sen matvete till middag och matlåda. 
Så idag har magen varit rätt bra. Fram till eftermiddagsrasten då jag åt en chokladboll och BAAAM uppspänd mage igen. Så kan det vara socker som fuckar det?
Ska iaf försöka inte äta socker nu och massa fibrer. Hoppas på att det blir något bättre






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0