Fasan på stan

Igår blev det lite spontan utgång med Antons bror. 
Kom hem från jobbet runt 16, början på magont för jag var så hungrig så åt middag, körde typ 1 h hemmaträning. 
Började med 10 min pushups. 
Då gör man som så att man väljer ett antal armhävningar som man gör varje minut. 
Jag valde att göra 8 per minut. 80 armhävningar på 10 min. 
För två somrar sen gjorde jag detta på stranden rätt mycket. Då var jag uppe i 12 pushups/min så tänkte att jag börjar lugnt för jag är rätt svag i armhävningar. 
Det gick hyfsat bra de första 6 min men sen kom jag verkligen inte upp efter typ 4 pushups så fick börja göra de på knä. Fett dåligt...
Sen blev det 9 st 20 sek av denna:

Tar galet bra i magen. 
Körde igenom några solhälsningar för att öppna upp höfter och knän lite innan jag körde TRX band med fokus på skuldror och 50 situps. Träningsvärk idag så att säga. 

Sen var det bara att fixa sig och dra till biljardpalatset och sänka lite bärs med Nic, Jonas, Malin och Anton. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0