Long time no see

Var längesen jag skrev nu. Det har varit mycket med jobb och tabletter. Jag har inte alls varit mig själv. Inte haft ork eller lust till någonting. 
Nu har jag äntligen trappat ner på tabletterna och idag är första fria dagen från dem. Känner mig redan myyyyycket bättre. Lite piggare, lite mer taggad på livet igen. Vill inte bara sova bort allt. 

Men den stora nyheten var något som hände för typ 1 timme sen. 
Jag gjorde en riktig pullup you guize!!

Så jävla lycklig. Det har varit ett av mina mål i 2 års tid. 
Nu ska jag fan klara av en chinup också


Kommentarer
Anonym

Saknar dina blogg inlägg. Vart har du tagit vägen?

2015-10-17 @ 10:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0