Dag 3 från jobbet

Och jag tror att jag kan komma tillbaka imorgon. Känner mig mycket bättre. 
Förutom detta jäkla illamåendet som jag känner. Till middag blev det en banan och en omeprazol så jag förhoppningsvis inte får ont i magen. Bara tanken på att äta riktig mat får det att vända sig. 
Tog mig 3 timmar att äta upp min lunch. Fick dela upp det i 2 omgångar öfr jag klarade bara några tuggor innan det blev svårt att svälja. 
Avskyr detta illamåendet. Det är verkligen ofta jag mår illa och om jag inte är direkt sugen på en maträtt (vilket aldrig händer längre) äter jag hellre inget alls känns det som. Men jag vill äta för jag vill orka träna och prestera på jobbet, slippa vara grinig eftersom jag ändå känner hunger etc. 
Men det kanske är det som måste hända för att få hjälp av sjukvården. Undrar hur många kilon jag måste tappa innan de hjälper mig. 10? 15? 20?
Svin







Kommentarer
Denice

Renée prova MSM och kolloidalt silver! Det har hjälpt många med alla möjliga problem och åkommor, i synnerhet magen!

<3

Svar: Vad är det och vart hittar man sånt?
Jag har ju haft problem i 7 år nu så börjar känna att inget kommer fungera men är man desperat så testar man ändå allt 😜
goaldigger.blogg.se

2015-10-21 @ 19:16:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0