Jävla hyresvärd!!!

Jag är så förbannad på vår huresvärd!
Här är det som vi har stått ut med BARA I ÅR:
Det kommer in byggjobbare som arbetar i lägenheter och vi andra som bor i huset har inte fått någon information om detta. 

De byter lås på dörren till soprummet utan att berätta

De tar bort dörren till tvättstugan och installerar dusch utan att berätta

De byter kod vilket resulterar i att vi hade 2,5 mån utan ett kodlås som fungerade. Det resulterade i att man var utlåst tills det kom någon med nyckel eller att dörren stod vidöppen. Ingen information om när eller varför det inte fixas

Torktumlaren och torkskåpet har varit trasiga i 2 mån (sen började vi tvätta hos Antons mamma så jag har ingen koll på de senaste 2 månaderna) och är inte dem trasiga är tvättmaskinerna där. 

Jag mötte en städare i trapphuset som sade att fastighetsägaren hade låtit en privatperson städa trapphuset gratis och därför är det slarvigt och det sitter ingrott smuts i trapphuset som skulle kosta för mycket att städa bort och städfirman vill inte städa där om de inte får göra det ordentligt. 

Nu har de även bytt lås till vindsförråden på höger sida utan att meddela eller ge oss den nyckeln som ska gå till den dörren och gissa vart vårat förråd ligger där vi ville in ikväll?? 

VAD HÄNDER HÄR EGENTLIGEN???

Jag kan inte nog betona hur mycket jag längtar efter att få lämna denna skithåla till hyresfastighet!!!

24 dagar kvar, 24 dagar kvar, 24 da.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0