One of THOSE days

Precis så. Idag är jag på botten. Verkligen skitnere. 
Letade efter bodybutter efter att ha suttit i duschen med munstycket bara sprutande vatten över mig i typ en halvtimme och inte kunnat röra mig för att sen leta och sätta mig på sängen och sitta på en garderobsdörr i en kvart till. 
Hatar att få dessa dagar för jag vill inte att någon ska röra mig men jag vill ändå bara bli omhållen. 
Jag vill inte prata med någon men jag vill ändå att någon ska säga att de bryr sig. 
Jag vill inte vara i närheten av någon men jag vill inte vara ensam. 
Allt känns helt enkelt fel hur man än gör och jag trycker verkligen ner mig själv. Min negativa sida intalar mig att ingen egentligen orkar med mig och att Anton har tröttnat och kommer inte orka med mitt uppochner hela tiden och att jag måste rycka upp mig om jag inte vill förkora honom. Vilket såklart gör allt ännu värre.
Att min familj tycker det är jobbigt att umgås med mig och att de bjuder bara in mig till saker för att jag är blod och det ser snyggare ut. 
Att mina vänner försöker glömma mig men bara vill vara schyssta och typ ser det som välgörenhet att umgås med mig. 
Sen läser jag in alltför mycket i situationer. Om han inte ligger och håller om mig hela natten blir jag orolig att han slutat älska mig. 
Om vi inte ligger en dag är jag rädd att han tröttnat. 
Om vi börjar bråka är jag rädd att han ska kasta in handduken och tycka att det inte är värt allt trassel. 

Idag är inget bra bara




Kommentarer
SysterNatalie

Jag gillar dig i alla dippar och toppar. Love Love Love you :) puss

2015-11-07 @ 00:59:04
Hanna Stark

Jag älskar dig min fina vän! <3 vet precis hur du känner dig, jag känner samma sak. Kämpa på! Din negativa sida är bara hjärnspöken, lyssna inte på dem!

2015-11-21 @ 00:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0