Typ sjuk men bara nästan

Jag låter titeln säga det men idag har jag varit typ nästan sjuk. Som resten av veckan. 
Vilket betyder att jag har inte ont i halsen, men känner att den är tjock. 
Jag är inte täppt i näsan, men dock lite snorig. 
Jag har bara 0,5 graders feber vilket innebär att jag fortfarande har energi men den sträcker sig inte så långt. 

Detta resulterade i att jag kände mig frisk imorse så drog till gymmet och körde 40 min kettlebell. Jag var sååå nära på att svimma. 
Alltså så nära att när jag tittade kom allt närmre och sen längre bort. Ljuset flaxade och det blev mörkt ibland. 
Ljudet pulserade i hög och låg volym och främst. Hela. Rummet. Snurrade. 
Fick verkligen hålla i mig i squatburen för att inte ramla ihop. (Note to you att detta var innan jag insåg att jag hade feber). Men jag klarade hela kettlebellpasset plus att jag körde en halvtimme till med lite skuldror. 

Efter träningen drog vi en snabbis till Ikea för att kolla vilken soffa vi ska ha till nya lyan och vi hittade en billig och snygg bäddsoffa. 
När vi sedan flyttat sks vi kolla in att köpa en fotpall och en gungstol också. Om allt får plats. Därav att det får vänta. 

Väl hemma började jag baka rulltårta. En blev bra och den andra väldigt misslyckad. Så bara en får följa med till jobbet. 

Också då jag insåg att jag hade feber...
På återhörelse

Bild från igår när jag var hemma hos Emmelie, Tobias, Lova och lilla Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

goaldigger.blogg.se

Mitt liv kort och gott. Allt om träning, kost, mitt jobb, tips och tricks etcetc.

RSS 2.0